girl2

گالري رها و زهرا

يك گالري دو نفره

girl2

سفارش دختر عصبی

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

ܨܓܨ♥♥בפֿـترے اَز جـنـس بآرآטּ ♥♥ܨܓܨ
ساعت11:01---7 تير 1394
عشقم...

لعنت به وقتایی که پسم میزدی اما من...

با عشق صدات میکردم...

لعنت به وقتایی که باید غرورمو حفظ میکردم اما...

ترجیح دادم رابطمونو حفظ کنم...

لعنت به وقتایی که منو از قلبت بیرون کرده بودی

اما من...

پشت در قلبت واسه داشتنت جون میدادم

لعنت به شبایی که زل میزدم به عکست

تا اول اون بخوابه بعد من اما...

تو با یاد عشق جدیدت میخوابیدی

لعنت به روزایی که به خاطر بودن با تو

دل عزیزترین کسای زندگیمو شکستم

آره عشق من

لعنت به وقتایی که باید میرفتم ولی موندم...

لعنت به تمام روزا شباساعتا دقیقه ها ثانیه ها...

و حتی لحظه هایی که سرگرمیت بودم

ولی زندگیم بودی وایسا...

گناه شکستن غرور و دل آدمایی که بعد از تو از ته قلبشون

بهم گفتن دوست دارم...

اما به خاطر تو بهشون پوزخند زدم و رد شدمگردن تو..

حالا برو خداحافظ عشق من...


دخـ♥ــی عصـ♥ـبی
ساعت14:27---5 تير 1394
ابجی عکس ها عالیییییی بودن مرسی فدا مدا
پاسخ:خواهش عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ جمعه 5 تير 1394 ساعت 13:32 توسط Rąɧą ąŋđ Ząɧŗą